torsdag 7 januari 2010

Nytt år...

Tänk vad tiden springer iväg. Nu är vi inne i 2010. 10 år sen som jorden skulle gå under,men fortfarande finns den kvar.
Har jobbat hela nyårshelgen,så nått vidare firande blev det inte.Satt och tittade på tv och väntade in barnen som kom hem på morronkvisten.

Malin och Simon har vart hem en sväng och legat kvar. Det är så kul att ha dom hemma fast det ser ut som en tromb dragit fram när han ska leka.
Var på julgransdans på trettondan, men Simon ville inte dansa så mycket,är nog lite för liten än.
Idag så jobbar jag väl som vanligt,delad tur dessutom.Tur att det har slagit igen lite på det kalla vädret, fast det är ju fortfarande kallt och idag snöar det tillochmed.
Imorron ska jag till veterinären med Bella. Hon har så konstig hosta och det kan hålla i sej i flera timmar och sen vill hon kräkas.
Hoppas det inte är nåt allvarligt utan att det går att göra nåt åt det. Har vart så där i flera veckor,men jag trodde att det skulle gå över nån gång.

Nej nu måste jag försöka göra lite mat innan jag ska iväg och jobba igen.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar