onsdag 23 december 2009

Dan före dan...

Jaha,så var det snart jul igen.Den här hösten och vintern har gått så fort. Vart tar tiden vägen?
Jag tycker bara man jobbar,äter och sover,hinner inte med nåt,tycker jag.
Men nu är iallafall granen klädd och skinkan är i ugnen.
Längtar tills den är klar så man får ta sej en smörgås med ljummen skinka och julmust. Mums.
Alla julklappar är intullade,blev inte så många i år.Barnen är så stora nu så det är svårt att hitta på vad dom vill ha.
Föresten det dom VILL ha,det är så dyrt så det har man inte råd med. Ha,ha.

Ska ta en promenad nu med hundarna så är nog skinkan klar tills jag kommer tillbaka.
Nu har lilla Nova åkt hem till sin familj igen. Dom hämtade henne igår.
Det blev så tomt efter henne men samtidigt skönt att slippa vara på pass hela tiden när hon skulle göra sina behov.

Så får jag väl önska dom som är inne på min blogg en GOD JUL. Hoppas den blir lugn och skön.
Så hörs vi efter helgerna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar