söndag 20 december 2009

Bakdag

Idag har jag och min snälla mamma bakat tunnbröd. Det är så himla gott med nybakat bröd,med smör som smälter på det varma brödet. Mums
Har även gått en promenad i skogen med hundarna,men usch vad drygt det är och pulsa i snön,men hundarna har roligt.
Tror ni dom är trötta när vi kommer hem efter en timmas pulsande? Nej,just det. Det är full fart när vi kommer hem,iallafall på lilla Nova(terriern) och Bella.
Tycker dom ska vara helt slut,men icke.

Imorron tänkte jag städa av lite och plocka fram lite tomtar.
Få se om det känns som jul då.Har inte haft den riktiga känslan att det är jul snart.
Tiden går så himla fort, men det är skönt att ha semester nu dagarna före så man hinner pynta lite iallafall.
Ska gå och lägga mej nu och läsa lite innan jag slår ihop mina blå.
Hundarna kommer som ett skott,när jag går och lägger mej. Då ska det klias lite under magen och gosa lite innan dom lägger sej också. Det är för härligt med dom små liven.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar