måndag 31 maj 2010

Undersökning

Har varit till vet.med Nellie idag på hälsoundersökning .
Hon börjar ju bli till åren(7) så jag ville kolla att allt är bra med henne,och det var det. Inga fel och vet.tyckte hon var väldigt pigg.
Så på fredag bär det iväg till Uppsala för parning.Ska lämna henne där i nästan en vecka.
Usch, vad det känns hemskt men jag vet att hon får det bra,för jag har lämnat henne där förut.
Hanen som hon ska para sej med är jätte fin,har flera championtitlar över norden och är World winner 2009.Han heter Hugo,föresten.

Nu har lille plutt Simon åkt hem.Det är så tyst och tomt nu,men han kommer nog snart igen.
Nu ska jag försöka laga till nåt att äta,men vet inte om jag ska grilla eller om det blir nåt annat.
Får ni veta nästa gång.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar