fredag 28 maj 2010

Sa att jag skulle skriva lite varje dag,men så blir det inte.Det händer inte så mycket just nu .
Har varit och hämtat Simon,för han ska vara här hela helgen för Malin och Tommy ska till Norge på folkrace.
Det är så himla roligt att ha honom,men tyvärr så jobbar jag bara kvällar den här helgen,så det blir inte mycket jag får träffa honom.
Det blir Moster som får ta honom nu.
Har iallafall bestämt mej för att para Nellie en sista gång.
Ska till Uppsala den 4:e juni för parning.Hon blir kvar där ca en vecka.Undrar hur Bella kommer att reagera när hon blir borta så länge.
Hoppas att det tar sej.

Ska till vet.för en hälsokontroll nu på måndag,men jag tror då att det inte ska vara några fel på henne men tar det säkra för det osäkra .

Nu ska jag snart börja jobba den här träliga helgen. Bara kvällsskift i tre dar.Inte mycket man träffar familjen då och nu när Simon är här också. Men sånt är jobbar livet.
Skönt att det snart är semester.

Vi hörs snart igen.Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar