måndag 8 februari 2010

Äntligen sol..

Vilket underbart väder det är nu. Det är så skönt att äntligen kunna gå ut utan att frysa ändan av sej.Det har nu gått en vecka igen och jag som skulle uppdatera oftare,men jag vet inte vart tiden tar vägen.
Var till Ludvika till gullungen förra torsdan igen.(Måste träffa han när jag är ledig) Malin och han var med upp på stan så vi åt lunch där och så var vi in på leksaksaffären och kikade runt.
Köpte en liten bandyklubba till Simon och en boll. Han vägrade släppa klubban sen när han kom hem och skulle sova midda,så han fick ha den med i sängen när han sov.

Vad har hänt mer då? Inte så mycket. Har väl jobbat den här helgen igen så idag är jag ledig.
Martin åkte till Stiftsgården i Rättvik på komfa.läger.Dom åkte igår och kommer hem på tisdag em.
Imorron ska vi på jobbet till Brunnsvik på föreläsning om åldringsvård.Kul att göra nått annat än jobba.

Tror jag ska gå ut med hundarna nu innan solen försvinner och sen blir det väl matlagning igen tills Maria kommer hem från backen.

Tjoflöjt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar