tisdag 10 november 2009

Länge sen.

Nu är det ett tag sen som jag skrev nånting,men tiden räcker liksom inte till alla gånger. Det har väl hänt en hel del sen sist.
Har haft ont i ryggen för nån mån sen. Hade inflamation i höger höftkam,så jag har ätit dicklofenack en vecka,och det gick som tur va över. Inte roligt att va sjukskriven,förlorar så himla mycket stålar.
Sen har min älsta dotter,Malin och hennes lille skrutt flyttat hem igen ett tag.
Dom håller på att rusta i lägenheten,nytt badrum och nytt i köket,inte kul att bo där med en ett-åring.
Det blir lite stökigt,men vad gör det. Han är så himla mysig,lille Simon.Har börjat att gå och han vill gärna vara med när jag lagar mat,då ska han sitta på armen och vara med och smaka och då får inte Malin röra han, gullet.
Vad har hänt mer då? JO, vi har vart till Ullared och shoppat lite. Vi var 10 st som drog iväg ifredags(6:e nov) och vi låg kvar tills på lärdag,i husvagn. Trångt,men mysigt om inte dom jag sov med hade snarkat så förbannat. (Mammaoch moster).
Handlade en del julklappar men det är långt ifrån klart. Blev väl mest till Simon och lilla Elin.(Dianas bäbis). Kom hem kl 19 på lördag orkade inte packa upp nånting. Det står fortfarande kvar lite grejer,men det får jag ta när jag får lust.
Nu på eftermiddan när jag kom hem från jobbet,gjorde jag en blåbärskaka som jag ska ta med till kören som fika.

Ska försöka skriva lite oftare,om det händer nåt spännande.
Ha det så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar