torsdag 12 november 2009

Bankdag

Har vart in till banken i dag och pratat pensionssparning. Uschvad det är tråkigt med allt sånt,fattar inte så mycket när det gäller aktier och fonder och hur man ska förvalta dem på bästa sätt.
Men jag tror att det blir bra som vi kom överens om,får väl se den dag man går i pension om det finns nå pengar att ta ut. Den dagen den sorgen.
Var och handlade mat när jag ändå var i Ludvika.

När jag kom hem så stekte jag och Simon kotletter. Har skämt bort han med att han får vara med, sitter på armen. Han börjar bli ganska så tung,men jag får väl skylla mej själv.

Nu ska jag ta den obligatoriska svängen med hundarna inna det blir tv-dax. Vi ses i vimlet. Kram

1 kommentar:

  1. Ja de var som E(min son) sa att en mormor är som en mamma fast snällare, de är väl de som är meningen att mormor ska skämma bort på ett annat vis än en mamma.. Ja den dagen den sorgen med pension, man kanske inte lever då ens en gång men de får man väl hoppas att man gör hahahah. Jag ska bli gammal och envis och elak hahahha kram kussen i skogen..

    SvaraRadera