torsdag 8 oktober 2009

Tänk vilket vackert väder det är,fast det är lite kallt om mornarna.Jag tycker om hösten med alla vackra färger och att få tända ljus och mysa vid tv:n.
I måndas var jag till kiropraktorn.Har haft så himla ont i nacken och hö. skulderblad.
Usch, vad ont det gjorde när han tryckte och bänade med mej. När han drog rätt nacken,så lät det som när man bryter av en torr grangren. Men det blev bättre sen.
Idag på jobbet fick jag ryggskott!
Gjorde inget speciellt, men det är säkert sviter efter i måndags.Så det var bara att knalla hem och försöka kurera sej så gott det går.
Lille gullprinsen kommer i kväll också, få se hur det går med ryggen när han kommer och vill bli upplyft,jag få vål försöka att sitta på golvet men då kommer jag väl inte upp igen.
Jaja,det ordnar sej säkert.
Ska ta hundarna med mej och gå ut en vända.Det blir inge bättre och sitta stilla,det är bättre och röra på sej. Vi hörs.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar